مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یکی از بهترین موتورسیکلت‌های برقی جهان توسط گوشی‌ساز تایوانی تولید شد

شرکت اچ‌تی‌سی که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، مالکیت یک شرکت ساخت موتورسیکلت به نام گوگورو (Gogoro) را نیز در اختیار دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، همان توجه به جزئیات و فرآیند مهندسی با کیفیت بالا که باعث شهرت تلفن‌های HTC در سراسر جهان شده، در موتورسیکلت‌های برقی آنها هم به‌خوبی دیده می‌شود.

گوگورو در سال ۲۰۲۱ با ارائه موتورسیکلت برقی «اسمارت اسکوتر اس۲ ادونچر»، توانست مدل‌های پیشین خود را تکمیل کرده و رکورد فروش ایده‌آلی را نیز برای خود برجای بگذارد.

Smartscooter S۲ Adventure دارای بردی ۱۰۹ کیلومتری است و حداکثر سرعتش به ۴۵کیلومتر در ساعت می‌رسد. ضمن اینکه زمان شارژ باتری نیز ۲.۵ ساعت است. سیستم تعلیق مقاوم و فناوری ترمز آن نیز فوق‌العاده هستند.

این موتورسیکلت برقی در شرایط مرطوب یا گل‌آلود بسیار خوب عمل می‌کند، محفظه‌های بار ضد آب و سرویس‌های از راه دور ارائه می‌شود و حتی دارای تأیید هویت اثر انگشت نیز دارد.

بدون شک، این موتورسیکلت می‌تواند یکی از بهترین موتورسیکلت‌های برقی جهان در سال ۲۰۲۱ محسوب شود. خصوصا اینکه قیمت آنها تنها ۴۳۰۰ دلار است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
همشهری آنلاین
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا