مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس کل بیمه مرکزی ایران: از 11 میلیون دستگاه موتورسیکلت موجود تعداد 9.4 میلیون دستگاه بدون بیمه حرکت می‌کنند

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه در حال حاضر از 11 میلیون موتورسیکلت فقط 1.6 میلیون دستگاه دارای پوشش بیمه‌ای هستند، گفت: برای تشویق بیمه آنها جرائم دیرکرد را حذف کرده‌ایم.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، غلامرضا سلیمانی امروز به مناسبت 13 آذر روز ملی بیمه و در حاشیه بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه در جمع خبرنگاران در مورد بخشودگی جرائم بیمه وسایل نقلیه گفت: تقریبا 25 میلیون خودرو در کشور وجود دارد که فقط 24 میلیون خودرو بیمه شخص ثالث دارد و از 11 میلیون موتورسیکلت در کشور فقط 1.6 میلیون موتورسیکلت بیمه شخص ثالث دارند و لازم است برای تشویق خودروها و موتورهایی که بیمه ندارند، جریمه دیرکرد بیمه‌نامه برای آنها بخشوده شود.

وی علت بیمه نکردن خودرو یا موتور را با بیمه شخص ثالث این گونه عنوان کرد که کسی که بیمه‌نامه شخص ثالث نمی‌خرد، مشکل مالی دارد و وقتی که می‌خواهد برای خرید بیمه مراجعه کند، به آنها گفته می‌شود، باید جریمه مدت عدم پوشش بیمه را بدهد، اما برای تشویق آنها برای مدتی این جریمه عدم پوشش بیمه برداشته شده است تا تعداد وسایل نقلیه بیمه‌نشده کاهش پیدا کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا