مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سهم تصادفات موتورسیکلت در مازندران

فرمانده راهنمایی و رانندگی مازندران: تصادفات موتورسیکلت در استان، ۵درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ بیگلری در مراسم بهره برداری از واحد صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت امیر در شهرستان جویبار گفت: ۲۵درصد تصادفات مازندران را موتورسیکلت تشکیل داده که ۵درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

فرمانده راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به جایگزینی طرح “موتور یار”، به جای توقیف و اعزام به پارکینگ موتورسیکلت در استان افزود: در این طرح و با دستور قضایی، راکبان موتورسیکلت به مدت ۵روز همراه با پلیس راهور در محل جمع آوری موتورسیکلت‌های متخلف حضور دارد.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه ۲۹۷پل عابر پیاده در مازندران وجود داشته و کمتر از ۵درصد مردم از آنها استفاده می‌کنند، بر بازنگری ساخت پل‌ها همراه با تجهیزات مربوطه تاکید کرد و گفت: شهرستان جویبار به شهر موتور معروف بوده که با راه‌اندازی صدور گواهینامه در این شهرستان، آموزش تئوری و عملی و همچنین آزمون، همه روزه به غیر از روز‌های دائر است.

فرمانده راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: با کمک و همراهی ۷دستگاه اجرایی استان، باید موضوعات سرعت، عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت برای کاهش مرگ و میر در این بخش مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

سرهنگ بیگلری، با اشاره به اینکه تصادفات موتورسیکلت در مازندران، امسال در مقایسه با پارسال ۶درصد کاهش داشته است تصریح کرد: شهرستان جویبار پس از گلوگاه، با ۲۴هزار دستگاه موتورسیکلت ساماندهی شده در مقام دوم استانی قرار دارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا