مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهدی چمران: ساماندهی موتورسیکلت‌ها و صنایع آلاینده پایتخت نتیجه بخش نبوده است

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که اقدامات در راستای حل آلودگی هوا ثمربخش نبوده است و گفت: ساماندهی موتورسیکلت‌ها و صنایع آلاینده هنوز نتیجه‌بخش نبوده و به همین دلیل است که هنوز موتورهای کاربراتوری و آلاینده در تهران تردد می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، مهدی چمران ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت هوای پایتخت گفت: آلودگی هوا یکی از بغرنج‌ترین و مسائل حاد است که اقداماتی در راستای حل آن انجام گرفته؛ اما هنوز نتایج این اقدامات ثمربخش نبوده است.

وی با بیان این‌که شورای شهر در کنار بیش از ۲۰ دستگاهی که در قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوا معین شده تلاش می‌کند، تصریح کرد: ساماندهی موتورسیکلت‌ها و صنایع آلاینده هنوز نتیجه‌بخش نبوده و به همین دلیل است که هنوز موتورهای کاربراتوری و آلاینده در تهران تردد می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که درجه گوگرد در گازوئیل برخی خودروها بالاست، اظهارکرد: این میزان در اتوبوس‌های شرکت واحد ۵۰۰ پی پی ام است اما گفته می‌شود که در کامیون‌ها این عدد به ۵۰۰۰ پی پی ام می‌رسد.

وی با بیان این‌که همه باید تلاش کنیم که وضعیت آلودگی هوا بهبود یابد، تصریح کرد: در غیر این صورت اوضاع بدتر می‌شود.

چمران با اشاره به گزارش معاون شهردار تهران در مورد طرح تحول نگهداشت شهر گفت: در این زمینه باید اطلاع‌رسانی عمومی صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص لایحه شهرداری در مورد نحوه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حمل و نقل افزود: بخش خصوصی نمی‌تواند با وجود هزینه‌های بالا کرایه فعلی را دریافت کند و باید به گونه‌ای این نحوه سرمایه گذاری طراحی شود که برای بخش خصوصی نیز به صرفه باشد که خوشبختانه این لایحه امروز تصویب شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا