مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حسین مقدم: حدود یک پنجم آلودگی شهر تهران از ناحیه تردد موتورسیکلت هاست

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران گفت: حدود یک پنجم آلودگی شهر تهران از ناحیه تردد موتورسیکلت هاست و باید فکر اساسی درخصوص موتورسیکلت های فرسوده و کاربراتوری کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حسین مقدم با اشاره به تردد حدود ۳ میلیون موتور سیکلت که مشمول معاینه فنی می‌شوند گفت: فقط ۱۶۰ دستگاه از این تعداد برای معاینه فنی به مراکز مراجعه کرده اند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران گفت: ۹۰ درصد موتورسیکلت‌ها فرسوده هستند و برای تردد در سطح شهر نیاز به برگه معاینه فنی دارند.

او افزود: یازده خط مکانیزه در ۶ مرکز در شهر تهران برای معاینه فنی موتور‌ها فعال است.

درباره علت عدم مراجعه و استقبال دارندگان موتور سیکلت به مراکز معاینه فنی اظهار کرد: قاعدتا راکبان موتور سیکلت ها باید قانون مدار باشند چراکه این گواهی برای تردد کلیه  وسایل نقلیه اعم از موتور، خودروهای سبک و سنگین نیاز هست و طبق قانون موتور سیکلت‌ها برای تردد باید دارای گواهی معاینه فنی باشند.

وی ادامه داد: در ابتدا راکبان موتورسیکلت باید توجه داشته باشند که باید این گواهی را تهیه کنند و نکته دوم بخش سلبی قضیه و برخورد با موتور سیکلت‌های فاقد این برگه است این دو مهم باید در کنار هم قرار گیرد تا فرآیند انجام معاینه فنی موتور سیکلت برای واجدین شرایط به صورت مستمر و دقیق انجام شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
شبکه خبرایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا