مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

انتقاد غلامعباس ترکی از نحوه نگهداری موتورسیکلت‌های توقیفی

معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور از نحوه نگهداری موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها انتقاد کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، غلامعباس ترکی در حاشیه بازدید از انبار‌های گمرک غرب تهران در بخشی از این انبار‌ها که تحت اجاره نیروی انتظامی بود و مقادیر زیادی موتورسیکلت و خودرو در آن نگهداری می‌شد، افزود: با چرخه معیوب در زمینه نگهداری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی مواجهیم و شاید برخی از این اقدامات منافعی برای گروهی داشته باشد، اما هیچ توجیهی ندارد که این تعداد موتورسیکلت اینگونه در پارکینگ‌ها بماند و از بین برود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: شاید هم برای مالک با توجه به هزینه‌های آن مقرون به صرفه نباشد که بخواهد برای ترخیص آن اقدام کند.

ترکی افزود: این موضوع نیازمند اراده حاکمیت است تا همه چالش‌های مربوط در این باره احصاء و تعیین تکلیف شود.

آقای ترکی گفت: در انبار‌ها و پارکینگ‌های مختلفی با این مشکل مواجهیم که بخشی از آن ممکن است به نیروی انتظامی و به ویژه پلیس و بخشی به گمرک و به مراجع قضایی برگردد و ما همه مقصریم و هیچ توجیهی برای هیچکدام از ما وجود ندارد.

معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: این موضوع، مسئله و مشکلی عمومی است که باید حل شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا