مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محدودیت تردد شبانه لغو شد + جزئیات

رئیس پلیس راهور ناجا از لغو محدودیت تردد شبانه از امشب در تمام شهرها با وضعیت‌های مختلف کرونایی خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت تردد شبانه در کشور اظهار داشت: با دستور ریاست محترم جمهوری، محدودیت تردد شبانه در سراسر شهرهای کشور از امشب لغو می‌شود.

 رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: الحمدلله با گزارشاتی که در ستاد ملی کرونا ارائه شد و با پیگیری ناجا و با واکسیناسیون عمومی مردم و کاهش تلفات و جانباختگان ناشی از بیماری کرونا ، رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا دستور لغو محدودیت شبانه را صادر کردند.

 وی با تشکر از همراهی مردم عزیز در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا با تاکید بر این مطلب که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ از امشب لغو شده است گفت: اگر برای افرادی احیانا پیامکی مبنی بر تردد غیر مجاز در شب جاری واصل شد نگران نباشند چرا که جریمه منظور نشده و حذف خواهد شد.

 سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهرها با تمام وضعیت های کرونایی لغو شده است. 

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا