مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سردار حمیدی: کنترلی بر موتورسیکلت‌های دودزا وجود ندارد

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت در پایتخت تردد می‌کنند که عمده آن‌ها فرسوده و موجب آلودگی هستند و کنترلی بر آنها وجود ندارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از شبکه خبر، سردار حمیدی افزود: متاسفانه آلودگی موتورسیکلت‌ها سه برابر وسایل نقلیه شخصی و معاینه فنی آن‌ها دستی است و بایستی حتما مامور ببیند تا جریمه کند و سیستم و سامانه‌ای به صورت هوشمند برای کنترل اینگونه موتورسیکلت‌ها وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: سیستم‌های کنترل آلاینده موتورسیکلت‌ها سنتی است و سامانه و الزامی در این زمینه وجود ندارد. اگر موتورسیکلتی می‌خواهد فعالیت داشته باشد ضوابط را رعایت کند.

سردار حمیدی افزود: در حال حاضر میلیون‌ها موتورسیکلت در پایتخت درحال تردد است که دودزا می‌باشد و شهرداری‌ها مکلف است حمل و نقل درون شهری را ساماندهی کند و مجوز‌های لازم برای تردد نیز لحاظ شود، اما سازمان‌های دیگر نیز در این موضوع دخیل هستند و دوگانگی در حوزه مدیریت وجود دارد.

وی گفت: پلیس نیز به این تعداد نیرو ندارد که بخواهد موتورسیکلت‌ها را کنترل کند، عامل انسانی نیز کنترل شدنی نیست و بایستی سامانه‌ها راه اندازی شوند که متاسفانه تاکنون کاری انجام نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت افزود: اگر موتورسیکلتی بناست فعالیت کند باید یک مدیریت واحد باشد و آن شهرداری است نه اینکه دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز در این موضوع دخیل باشند.

سردار حمیدی گفت: به هر صورت کنترل پلیس کفایت نمی‌کند و مدیریت شهری باید وارد میدان شود

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
شبکه خبر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا