مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قسمت دیگری از تاریخ موتورسیکلت ایران در قلب سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای همیشه ماندگار شد/ از طریق پاساژ اینترنتی سیکلت کالا نسخه چاپی ماهنامه صنعت موتورسیکلت را سفارش دهید

نژادیان: در شماره جدید مجله صنعت موتورسیکلت بیشتر به بررسی نگاه مسئولان و فعالان این حوزه نسبت به موتورسیکلت پرداخته شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت گفت: این نشریه در ابتدای تاسیس به‌صورت فصلنامه مجوز اخذ کرد و از ابتدای سال 1400 به‌دلیل کسب امتیاز کیفی مناسب توانست نظر هیات نظارت بر مطبوعات را به خود جلب کند و تبدیل به ماهنامه شد. در حال حاضر طبق امتیازات کسب شده، مجله صنعت موتورسیکلت جزو برترین رسانه‌های ایران در حوزه خودرویی است.

نژادیان اظهار کرد: امروز کشورهای پیشرفته هر روز بیشتر از قبل به مسائل فرهنگی اهمیت می‌دهند. زیرا، کاملا دریافته‌اند که اگر فعالیت‌های اقتصادی آن‌ها بدون انجام کارهای تحقیقاتی، علمی، فرهنگی و رسانه‌ای پیش برود، علاوه‌بر این‌که بازاریابی و روابط عمومی آن‌ها بدون نتیجه و ناقص می‌ماند، بلکه امکان دارد به مرور زمان به‌دلیل عدم تحلیل‌های درست و به‌موقع نگاه و تفکر جامعه و مسئولان نسبت به کار آن‌ها منفی شود. برای همین موضوع چندسالی است که در دنیا رسانه‌ها از حالت عمومی به سمت اختصاصی شدن پیش رفته‌اند.

وی گفت: متاسفانه اکثر فعالان این حوزه بر خلاف صنایع پیشرفته در ایران، به‌دلیل صداقت این نشریه در انتشار اخبار و عدم وجود دیدگاه بلندمدت نسبت به این حوزه، اهمیتی به فعالیت‌های علمی و فرهنگی نمی‌دهند و فقط به منافع امروز خود نگاه می‌کنند. البته همه فعالان این حوزه پیگیر هستند ولی جایی که بحث حمایت پیش می‌آید کسی حاضر به همکاری نیست. اما، این شماره نیز با همه‌ی مشکلات اقتصادی و عدم همکاری شرکت‌های مونتاژکننده موتورسیکلت در تولد چهارمین سال از تاسیس خود همچنان منتشر شد و مجدد قسمت دیگری از تاریخ موتورسیکلت ایران را در قلب سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار کرد.

نژادیان عنوان کرد: فعالیت فرهنگی بسیار وقت‌گیر است و از طرفی اقتصاد فرهنگی اصلا مقرون‌به‌صرفه نیست و برای همین اگر کسی دغدغه پیشرفت کشور و علاقه به این امور نداشته باشد، امکان ندارد بتواند بیشتر از شش ماه ادامه دهد.

مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت افزود: بعد از حدود یک سال از تاسیس نشریه صنعت موتورسیکلت با نیازسنجی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که جای یک پایگاه خبری اختصاصی که روزانه خبرها را منتشر کند خالی است و به همین دلیل بعد از اخذ مجوزهای لازم پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز را تاسیس کردم که بسیار مورد توجه مسئولان و علاقه‌مندان به موتورسیکلت قرار گرفته است. البته برای تکمیل نیازهای این حوزه مارکت پلیس (پاساژ اینترنتی) سیکلت کالا و سایت آگهی سیکلت بانک را تاسیس و کلیه مجوزهای قانونی آن را اخذ کردم ولی این موارد نیز به دلایل مختلف از جمله عدم انتشار قیمت در فضای مجازی و یا این استدلال که خودمان سایت داریم نیاز به گذر زمان دارد تا به اهمیت و کارایی آن پی ببرند. زیرا، کارکرد سیکلت کالا و سیکلت بانک با سایت‌های شرکت‌ها بسیار متفاوت است.

در نهایت نژادیان گفت: هموطنان می‌تواند از همه جای کشور از طریق سایت سیکلت کالا نسبت به نسخه چاپی ماهنامه صنعت موتورسیکلت اقدام نمایند.

برای سفارش ماهنامه صنعت موتورسیکلت اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا