مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهرام ملکی: مراکز معاینه فنی رعایت موازین قانون هوای پاک را سرلوحه قرار دهند

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: مراکز معاینه فنی رعایت موازین قانون هوای پاک را سرلوحه قرار دهند

 به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، شهرام ملکی امروز پنجشنبه در جلسه کارگروه استانی معاینه فنی در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهارداشت: بر اساس ماده ۶ قانون هوای پاک وجود معاینه فنی برای کلیه خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت الزامیست و دستگاههای متولی می بایست اهتمام لازم را برای اجرای دقیق قانون به عمل آورند.

وی افزود: در این راستا تمام مالکین شخصی و دولتی خودروهای سبک و سنگین موظف به مراجعه به مراکز معاینه فنی بوده و در صورت عدم مراجعه برابر قانون با آنها برخورد شود.

ملکی خاطر نشان کرد: ضروریست مراکز شماره گذاری خودرو نیز از ارائه خدمات به خودروهای فاقد معاینه فنی خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنانش و در پایان از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری‌های استان خواست تا اقدامات لازم را برای تسریع در راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی انجام دهند و همچنین پلیس راهور و پلیس راه استان از تردد خودروهای معیوب و فاقد معاینه فنی در داخل و خارج شهرها جلوگیری کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا