مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بزرگ‌ترین گردهمایی موتورسیکلت‌های مسافرتی کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی موتورسیکلت‌های مسافرتی کشور به میزبانی این استان در اصفهان خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، علی مستوفیان افزود: امروزه با گسترش استفاده از موتورسیکلت بسیاری از افراد با این وسیله نقلیه خو گرفته‌اند تاحدی‌که ترجیح می‌دهند با موتور به مسافرت بروند.

وی اظهار کرد: این رویداد بزرگ با مشارکت کمیته تورینگ و سافاری هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

مستوفیان هدف از این گردهمایی را آشنایی هرچه بیشتر سفر با موتورسیکلت، ایمنی تجهیزات این‌گونه سفرها و ترویج آسان و ارزان عنوان کرد و افزود: ۲۰۰ نفر شرکت‌کننده و ۱۳۰ موتورسیکلت برای حضور در این گردهمایی ثبت‌نام کردند.

وی گفت: این گردهمایی بزرگ از امروز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه به مدت دو روز به میزبانی خراسان شمالی در کویر مصر اصفهان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در پایان افزود: هیئت‌های موتورسواری از شیراز، قم، مشهد، تهران، کردستان، دلیجان و … در این ایونت شرکت خواهند کرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا