مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

توضیح سردار هادیانفر درباره پلاک شدن اولین خودروی برقی ایران

رئیس پلیس راهور ناجا درباره انتشار خبری مبنی بر پلاک‌ شدن اولین خودروی برقی ایران توضیح داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، درباره پلاک‌ شدن اولین خودروی برقی ایران گفت: هیچ خودروی برقی در کشور پلاک نشده است و آنچه مجوز شماره‌گذاری گرفته، اولین موتورسیکلت برقی مسقف بوده و من تعجب می‌کنم چگونه برخی از مسئولان این نکته را بیان کردند.

او افزود: فقط مجوز شماره‌گذاری ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی مسقف مجاز صادر شده و بنابراین کسی که این وسیله را می‌خرد، باید دارای گواهینامه موتورسیکلت باشد و برابر قانون هم این موتورسیکلت حق حضور در جاده یا بزرگراه‌ها را ندارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ۶ آبان ۱۴۰۰ در مراسم رونمایی از داروی آناکینرا با اشاره به مشکل تولید در کشور و در مقابل آن سهولت در امر واردات از پلاک‌گذاری اولین خودرو برقی در ایران خبر داد و گفت: خودرو برقی ایرانی نیز که به تازگی پلاک‌گذاری شده، ۵ سال طول کشید تا استانداردهای آن اخذ شود. در حالی که خودروهای خارجی به راحتی مجوز ورود به بازار را دریافت می‌کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
همشهری آنلاین
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا