مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

میزبانی زنجان از مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان زنجان با اشاره به برگزار راند دوم مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور، گفت: 21 آبان ماه مسابقات قهرمانی موتورسواری به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از راه دانا؛ جبار بیات با اشاره به رویداد‌های موتورسواری استان زنجان در سال 1400، اظهار کرد: مسابقات موتورسواری موتور ریس اسلالوم در سلطانیه و مسابقات رالی کوهستان اندرو در زنجان برگزار شده است.

وی ابراز کرد: 20 و 21 آبان ماه مسابقات موتورسورای اندرو قهرمانی کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان زنجان با اشاره به مشکلات مالی این هیئت در برگزاری این رویداد کشوری و نبود اسپانسر مالی برای این رویداد، عنوان کرد: متاسفانه این امر در استان زنجان جا نیفتاده است و ما از نظر مالی در برگزاری این رویداد ورزشی در مضیقه هستیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در استان زنجان، تصریح کرد: آذر ماه مسابقات اتومبیل رانی آفرود به میزبانی شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

بیات با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی موتورسواری استانی 43 شرکت کننده حضور داشتند، افزود: این رویداد ورزشی در چهار کلاس 250 سی‌سی کراس، 250 سی‌سی اندرو، 450 سی‌سی کراس، 450 سی‌سی اندرو برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری راند اول مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور در استان همدان، ادامه داد: راند دوم این مسابقات در استان زنجان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
راه دانا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا