مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ساماندهی موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بیشتر موتورسیکلت سواران سنگین قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند و برابر قانون تردد موتورسیکلت‌های سنگین بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از آنا، سردار محمد حسین حمیدی در همایش ساماندهی موتور سیکلت سواران سنگین که ۱۰ آبان ماه برگزار شد با بیان اینکه موضوع تردد موتور سیکلت‌ها در سال‌های گذشته نیز وجود داشته اظهار کرد: در شهر تهران موتورسیکلت‌های سنگین آسیب‌هایی دارند و هیچ مجوزی به جز پلاک معتبر نیست و تردد موتور سیکلت بدون پلاک در شهرها و جاده‌های کشور ممنوع است. این در شرایطی است که مطالبات مردمی بسیاری در خصوص برخورد با تخلفات این وسیله نقلیه داریم.

وی گفت: راکبان موتور سیکلت‌های سنگین باید هیجان‌های مختلف را در پیست‌ها و … انجام دهند و تردد موتور سیکلت سنگین در سطح شهر نباید آسایش شهروندان را برهم زند و همین رفتارهای نامناسب راکبان موتور سیکلت سواران سنگین، باعث شده تا اقدامی در زمینه شماره گذاری و ساماندهی این نوع موتور سیکلت صورت نگیرد و این مهم را به تعویق اندازد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: جامعه از ما آسایش می‌خواهد و نمی‌توانیم اجازه تردد دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما مطابق قانون می‌توانیم عمل کنیم گفت: رانندگان موتور سیکلت‌های سنگین باید قانونمند باشد و وسایل نقلیه افرادی که قانون را رعایت نکنند، توقیف خواهد شد.

حمیدی بیان کرد: همکاران ما با متخلفان برخورد خواهند کرد و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان خط قرمز ما است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات موتورسیکلت‌ها بر هم زدن نظم و عبور و مرور است گفت: در روزهای جمعه صدای موتور سیکلت‌های سنگین ایجاد مزاحمت شدیدی برای وسایل نقلیه و سایر شهروندان می‌کند.

حمیدی بیان کرد: بیشتر موتورسیکلت سواران سنگین قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند و برابر قانون تردد موتورسیکلت‌های سنگین بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما در یک سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ موتورسیکلت سنگین را توقیف کرده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات و دستور العمل‌های لازم در این خصوص از سوی مالکان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین، گام موثری در زمینه ساماندهی آن‌ها برداشته شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
آنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا