مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ محمد رازقی: در شهر تهران بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت وجود دارد

معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرح‌هایی نظیر طرح موتوریار باعث شده تا تخلفات موتور سیکلت‌ها کاهش پیدا کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از آنا، سرهنگ محمد رازقی در همایش مهندسی و ایمنی ترافیک که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: در شهر تهران روزانه ۲۰ میلیون سفر انجام می‌شود و روزانه نزدیک به ۱۷۰۰ تصادف رخ می‌دهد.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در شهر تهران بیش از ۴ میلیون موتور سیکلت وجود دارد، گفت: ۶۶۰ مورد تقاطع هوشمند در شهر تهران داریم و در ۶ ماه اخیر ۵۸۳ تصادف فوتی و ۸۹۸ تصادف جرحی داشتیم.

وی گفت: طرح‌هایی نظیر طرح موتوریار باعث شده تا تخلفات موتور سیکلت‌ها کاهش پیدا کند، همچنین در بسیاری از معابر و بزرگراه‌ها چراغ روشنایی وجود ندارد.

رازقی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما پیگیری و رفع نقاط حادثه‌خیز است گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاری، در تصادفات تأثیرگذار است و باید اصلاح شوند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: ۱۹۷ نقطه حادثه‌خیز در ۶ ماه گذشته ایمن‌سازی شده و در زمینه روان‌سازی ترافیک نیز، اقدامات خوبی صورت گرفته و گره ۱۰۴ نقطه رفع شده است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
آنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا