مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌ها به کمک ناوگان خودرویی حفاظت محیط زیست کردستان آمدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از خریداری ۲۸ دستگاه موتورسیکلت تریل مناسب برای مسیر‌های سخت و کوهستانی خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا رضائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان اظهار داشت: در نیاز سنجی‌های ناوگان خودرویی اداره کل با مد نظر قراردادن وضعیت توپوگرافی مناطق تحت مدیریت متعاقباً پیگیری‌های لازم با سازمان حفاظت محیط زیستاز محل اعتبارات ملی  ۲۸ دستگاه موتورسیکلت تریل مناسب برای مسیر‌های سخت و کوهستانی خریداری و تحویل شد.

رضایی خاطرنشان کرد: جهت ترمیم ناوگان حمل و نقل یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان در مرحله اول تعداد ۱۶ دستگاه موتور سیکلت تریل ۲۵۰ سی سی و در مرحله دوم هم تعداد ۱۲ دستگاه تحویل خواهیم گرفت.

او اضافه کرد: از این پس محیط بانان می‌توانند با این وسیله نقلیه که توانایی جابه جا شدن در مسیر‌های صعب العبور را دارد، و با حضور مستمر خود محیط را برای شکارچیان غیر مجاز و افرادی که مخل حفظ محیط زیست هستند، ناامن کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان تصریح کرد: بر اساس نیاز هر یک از مناطق حفاظت شده و پاسگاه‌های محیط بانی تابعه هر شهرستان موتور سیکلت جدید تحویل ادارات تابعه داده خواهد شد.

رضائی با اشاره به اینکه موتور سیکلت‌های تحویلی دارای سیستم جی پی اس و هم چنین جهت کاربرد بیشتر در مناطق به باک ذخیره بنزین مجهز شده اند؛ ابزار امیدواری کرد: جای امید است با اضافه نمودن این موتور‌ها و ترزیق آن‌ها به مناطق تحت مدیریت گوشه ایی از کمبود‌های ناوگان استان برطرف گردد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا