مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی نفرات برتر نخستین مسابقات موتورسواری کوهستان منطقه آزاد ارس

نخستین دوره مسابقات موتورسواری کوهستان شمالغرب کشور در محدوده شهرستان خداآفرین منطقه آزاد ارس برگزار شد و نفرات برتر در سه کلاس مشخص شدند.

 به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیئت اتومبیل رانی و موتور سواری منطقه آزاد ارس روز جمعه اعلام کرد: دوره نخست این مسابقات با حضور ۵۰  موتورسوارحرفه ای از ۶ استان آذربایجان شرقی ، غربی ، اردبیل ، زنجان ، قزوین و کردستان  به میزبانی منطقه آزاد ارس در محدوده روستای کریشان خداافرین برگزار شد .

علی تهموزی افزود: این مسابقات در سه کلاس برگزار شد که در کلاس ۴۵۰ کراس ، حمیدرضا یوسفی و محسن ربیعی هر ۲ از قزوین اول و دوم شدند و حمید مجیدی از منطقه آزاد ارس سوم شد. 

وی افزود: در کلاس ۲۵۰ اندرو ( شیب زنی حرفه ای )  حسام خوئینی ، علیرضا بیات و پارسا افرا هر سه از قزوین به ترتیب زودتر از دیگران از خط پایان عبور کردند. 

وی ادامه داد: درکلاس ۴۵۰ اندرو ، مهران عسگری و حسین احمدی هر ۲ از قزوین اول و دوم شدند و محمد گل محمدی از تبریز در جایگاه سوم ایستاد.

تهموزی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های بعدی این مسابقات به صورت کشوری و بین المللی در حال انجام است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا