مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ جهانی: مالکان وسایل‌نقلیه باید تغییر آدرس محل سکونت و تغییر شماره همراه خود را ظرف ۴۸ ساعت اعلام کنند

مالکان خودروها براساس قوانین موظف هستند حتما تغییر آدرس منزل مسکونی خود را از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، مراکز شماره گذاری و ادارات راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان ها اعلام کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عین‌اله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور با بیان اینکه اعلام نکردن آدرس جدید برای مالکان خودرو عواقبی در پی دارد، گفت: افراد برای اعلام آدرس جدید باید مدارک احراز هویت و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند تا در سامانه راهور ثبت شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: چنانچه برای مالکان خودرو مشکلی پیش بیاید، به عنوان مثال تصادف کرده و از صحنه تصادف متواری شود، در صورتی که این فرد شناسایی و به آدرس وی مراجعه شده و متوجه شویم آدرس این فرد تغییر کرده اما در این زمینه اطلاعی نداده، در تصمیم گیری مراجع قضایی بسیار تاثیرگذار بوده و عواقب خوبی برای فرد نخواهد داشت.

سرهنگ جهانی گفت: عدم اطلاع آدرس جدید در صورت ارتکاب جرم، نشان دهنده عدم همراهی مالک خودرو در اجرای قانون است و از سوی دیگر هر گونه مکاتبات و پیامک های مرتبط به قوانین راهنمایی و رانندگی به وی ارسال نخواهد شد، براین اساس توصیه می شود هموطنان حتما آدرس جدید منزل و شماره تلفن همراه خود را در سامانه های راهور بروزرسانی کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا