مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کلاه ایمنی بین موتورسواران روستای سیادک شهرستان زاهدان توزیع شد

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از توزیع ۱۰۰ عدد کلاه کاسکت ایمنی بین راکبان موتورسوار روستای سیادک شهرستان زاهدان بمناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

 به گزارش موتورسیکلت نیوز، یاسر محمد حسنی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر ساله در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی اجرا می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که درشش ماهه اول امسال ۱۱۷ فقره تصادف معادل ۷ درصد از کل تصادفات مربوط به راکبان موتورسیکلت سوار اختصاص دارد، امیدواریم تا با ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح استان و نهادینه شدن موضوع استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت شاهدکاهش مصدومان، متوفیان و همچنین پیامد‌های ناگوار ناشی از آن باشیم.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح ایمن سازی موتورسیکلت سواران از سال ۹۰ در این استان آغاز شده گفت: این اداره کل از زمان اجرای این طرح مهم تاکنون اقدام به توزیع بیش از ۳۵ هزار کلاه کاسکت ایمنی بین راکبین موتورسیکلت کرده است.

محمد حسنی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان بر ارتقا فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های این استان معطوف است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا