مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری همایش موتورسواران قانونمند در شاهرود

همایش موتورسواران قانونمند در بخش موتورهای سنگین و کراس به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به همت هیئت موتورسواری و اتوموبیل رانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، همایش موتورسواری قانونمند به مناسبت هفته نیروی انتظامی در حالی در محوطه مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار شد که موتور سواران در دو کلاس موتورهای سنگین بالای ۷۵۰ سی سی و موتور کراس یا غیر جاده‌ای حضور داشتند و در پایان از اعضای هیئت تقدیر به عمل آمد.

این برنامه با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی و همچنین نیروی انتظامی در شهرستان شاهرود برگزار و هدف آن هم ترویج رانندگی قانونمند عنوان شده است.

امیرحسین علیداقی سرپرست هیئت موتور سواری شاهرود در حاشیه این مراسم گفت: همایش موتور سوارهای قانونمند به همت هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شاهرود به مناسبت هفته نیرو انتظامی و با شعار هیجان در پیست، آرامش در شهر برگزار و ۴۰ موتور در بخش جاده‌ای و کراس به نمایش گذاشته شدند.

گفتنی است در سال‌های اخیر موتورهای سنگین در صورتی که عضو هیئت موتور سواری بوده و ضوابط و قوانین را رعایت کنند در برخی روزها اجازه موتورسواری خواهند داشت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا