مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نقش 40 درصدی موتورسیکلت‌ها در تصادفات کیش

 رییس پلیس فرماندهی انتظامی کیش گفت: بر اساس تحلیل آمارها موتورسیکلت ها در ۴۰ درصد تصادف های این جزیره نقش دارند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی توانگر روز سه شنبه اظهار داشت: نقش ۴۰ درصدی موتورسیکلت ها در تصادفات جزیره در حالی بوده که در ۲۰ درصد حادثه ها راکبان این وسیله نقلیه مقصر شناخته شده لازم است رعایت حق تقدم از سوی تمام رانندگان موتورسیکلت ها و خودروها به صورت جدی رعایت شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون این پلیس در نظر دارد با ادارات مختلف کیش نسبت به ساماندهی موتورسیکلت های شارژی جزیره به عنوان یک وسیله نقلیه ای که سهم قابل توجهی در ترافیک جزیره دارد اقدام کند و برای این منظور رانندگان در فرصتی ۲ ماهه باید نسبت به دریافت گواهینامه خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش یادآور شد: آمار تصادفات در نیمه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ دصد افزایش یافته که سیاست پلیس راهوردر مرحله اول آموزش و پیشگیری از تخلفات رانندگی و در مرحله دوم اقدامات سلبی است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود با همکاری مسوولان و مردم و فرهنگ سازی در این زمینه، تخلفات و تصادفات کمتر شود افزود: به منظور برخوردهای سلبی دوربین های جدید ثبت تخلفات در جزیره نصب و راه اندازی می شود.

توانگر گفت: با راه اندازی این دوربین ها، همه تخلفات رانندگی از جمله سرعت غیر مجاز، صحبت کردن با تلفن همراه و نداشتن معاینه فنی نیز ثبت می‌شود.

وی افزود: دوربین‌های جدید پایش تصویری هم نصب شده و به زودی راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مهلت دوماه دریافت گواهینامه رانندگی موتورسیکلت در کیش

برگزاری همایش موتورسواران قانونمند در کیش

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا