مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهلت دوماه دریافت گواهینامه رانندگی موتورسیکلت در کیش

رییس پلیس راهور کیش از مهلت دو ماه برای صاحبان و رانندگان موتور‌های شارژی برای دریافت گواهینامه، بیمه نامه و مدارک قانونی خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، سرگرد مهدی توانگر در همایش موتورسواران قانونمند در کیش افزود: هم اکنون در مرکز آموزش رانندگی در كيش گواهينامه رانندگی موتورسیکلت به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی افزود: پلیس راهور کیش نيز به مناسبت گرامیداشت ناجا تسهیلات ویژه‌ای براي ارایه آموزش‌های آیین نامه به افراد باسواد و بی سواد و همچنین آزمون عملی به متقاضیان ارایه می‌کند.

سرگرد توانگر افزود: ساماندهی موتورسیکلت‌ها در جزیره با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات جزیره در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری همایش موتوسواران قانونمند افزود: بخش قابل توجهی از ترافیک شهری متعلق به راکبان موتورسیکلت‌ها بوده و این وسیله به دلیل ایمنی پایین همیشه بالاترین آسیب در تصادفات را به دنبال دارد.

رییس پلیس راهور کیش گفت: رانندگان و سرنشین‌های موتورسیکلت ها برای کاهش آسیب‌های احتمالی هنگام استفاده از این وسیله نقلیه حتما موارد ایمنی به ویژه استفاده از کلاه ایمنی، رعایت حق تقدم، حرکت در منتهی الیه سمت راست خیابان را رعایت کنند.

همایش موتوسواران قانونمند در كيش با حضور حدود ۴۰ موتورسوار برگزار شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا