مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی دست به حراج زد/ غول چینی بازار جهانی موتورسیکلت را طوفانی کرد

بنللی که در حال حاضر متعلق به یک شرکت چینی است، مجموعه‌ای چشمگیر از موتورسیکلت‌ها را به بازار عرضه کرده است که به‌دلیل قیمت و عملکرد مناسب، بازار موتورسیکلت‌های دیگر را مختل کرده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بنللی از طریق شرکت مادر خود QJ Motor، محصولاتی را در هر اندازه تولید کرده است. شاید قابل توجه‌ترین مدل آن TRK 502 باشد که ​​بازار اروپا را تحت سلطه خود درآورده و از غول‌های صنعت مانند بی‌ام‌و R1250GS و دوکاتی Multistrada پیشی گرفته است. واضح است که بنللی بدون بازاریابی بسیار شدید نمی‌توانست چنین موفقیتی را به‌دست آورد.

بنللی در کشور خود ایتالیا، تبلیغاتی را آغاز کرد که امسال طیف وسیعی از مدل‌ها را برای فصل تابستان پوشش می‌داد. این تبلیغ که “تابستان آسان 2021” نامیده می‌شود، کل مجموعه بنللی را پوشش می‌دهد و گزینه‌های تامین مالی انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه را برای کسانی که به‌دنبال خرید یک دستگاه جدید هستند ارائه می‌دهد.

با توجه به موفقیت در ارتقاء، بنللی تصمیم گرفته است تابستان آسان 2021 را تا پایان سال تمدید کند – حتی اگر تابستان به خوبی و در حال پایان است. بنابراین، اگر به‌طور اتفاقی در ایتالیا هستید و به‌دنبال اضافه کردن یک دستگاه بنللی به پارکینگ خود هستید، اکنون ممکن است زمان مناسبی برای کشیدن ماشه باشد.

بیانیه رسمی مطبوعاتی در وب سایت بنللی در مورد همه گزینه‌های تامین مالی موجود و همچنین گزینه‌های خاص هر مدل، جزئیات زیادی را ارائه می‌دهد. به‌طور خلاصه، شما می‌توانید بسته اقساطی را انتخاب کنید که مناسب نیازهای شما باشد. همچنین طرح‌های پرداخت انعطاف‌پذیر و گزینه تمدید قرارداد تامین مالی خود را دارید.

با توجه به سهولت استفاده از منابع مالی برای یک بنللی جدید، واقعاً تعجب‌آور نیست که دوچرخ‌هایی که نشان شیر Pesaro را دارند به‌صورت دسته‌جمعی به بازار جهانی وارد می‌شوند. علاوه‌براین، بنللی در کنار شرکت مادر QJ Motor، سخت تلاش می‌کند تا خط مدل موجود خود را اصلاح کند. با تأیید شرکت در نمایشگاه ایکما 2021، می‌توان منتظر ماند و دید که بنللی دقیقاً چه چیزی برای ما در نظر گرفته است. با این حال، یک چیز قطعی است، بنللی برای ماندن آمده است و به‌دنبال این است که خود را در بازار جهانی موتورسیکلت، مدعی قدرتمندی کند.

بیشتر بخوانید:

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartItaly.BenelliMotociclismo
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا