مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعداد توقیفی‌های موتورهای سنگین به ۳۹ دستگاه رسید

علی همه‌خانی با اشاره به توقیف ۳۹ دستگاه موتور سنگین از ابتدای سال جاری گفت: ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر روز گذشته و در محدوده بزرگراه چمران متوقف شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، علی همه خانی اظهار کرد: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه چمران توقیف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: با توجه به لایی‌کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز حادثه برای راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود، با هماهنگی به عمل آمده تیم‌های گشتی منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب، توقیف این موتورسیکلت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

همه خانی گفت: ساعت ۱۳:۳۰ در محدوده بزرگراه چمران یک دستگاه موتورسیکلت یاماها ۱۰۰۰cc و همچنین در ساعت ۱۴:۱۵ در موقعیت شرق به غرب بزرگراه چمران محدوده پل نمایشگاه یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی۱۴۰۰cc از طریق رصد تصویری مشاهده و توسط عوامل منطقه ۲۳ با اجرای طرح مهار متوقف و به پارکینگ انتقال داده شد.

وی ادامه داد: در ادامه اجرای طرح، ساعت ۱۵:۲۰ در موقعیت شرق به غرب بزرگراه چمران محدوده پل نمایشگاه یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی۱۰۰۰cc از طریق رصد تصویری مشاهده و توسط عوامل منطقه ۲۳ با اجرای طرح مهار متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: بنا به قانون این موتورسیکلت سنگین به پارکینگ منتقل شد تا جمع موتورسیکلت‌های توقیفی به عدد ۳۹ دستگاه رسید.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
آنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا