مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پلیس درباره موتورسیکلت‌هایی که 249 اعلام می‌شود و ممکن است 300 سی‌سی باشد هشدار داد + فیلم

رئیس پلیس راهور ناجا ظرفیت موتور‌سیکلت های مجاز به تردد و عبور در معابر را اعلام کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: موتورسیکلت های بالای 250 سی سی قاچاق وارد کشور می شوند و پلیس مکلف است که آنها توبیخ و متوقف کند البته سازمان املاک تملیکی باید این موتور سیکلت ها را در اختیار بگیرد. حتی نامه‌ای هم در این خصوص به سازمان املاک تملیکی ارسال کردیم  تا کار قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: این موتورسیکلت ها اجازه تردد داخل کشور را ندارند و سازمان املاک تملیکی می تواند این موتور سیکلت ها را در اختیار نهادها و ارگان ها قرار دهد و یا به آنها بفروشد.

سردار هادیانفر ادامه داد:البته برخی موتورسیکلت ها اسنادشان 250 سی سی است اما ظرفیتشان 300 سی سی است، معیار تعیین ظرفیت موتورسیکلت ها را سازمان استاندارد، وزارت صمت و محیط زیست تعیین می کنند.تا تاییدیه این سه سازمان وجود نداشته باشد، محال است موتورسیکلتی سند شود و در صورت مشاهده حتما باید پاسخگو باشند.

فیلم

بیشتر بخوانید:

محمدعلی نژادیان: احتمال تهدید‌های امنیتی، یکی از دلایل محدودیت‌های استفاده از موتورسنگین است/ مونتاژکنندگان در هر صنعتی تا زمانی که دانش علمی و محیط زیستی خود را افزایش ندهند نمی‌توانند پیشرفت خوبی داشته باشند

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا