بررسی وضعیت صنعت موتورسیکلت مصر در نیمه اول سال 2021

در مصر بر خلاف اکثر بازارهای آفریقایی، بخش موتورسیکلت‌ها اصلی‌ترین وسایل‌نقلیه در این کشور نیستند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در حقیقت خودروها، کامیون‌ها و حمل‌ونقل عمومی به‌دلیل شهرنشینی زیاد مصر (بیش از 43 درصد) و ویژگی‌های جغرافیایی، با بیشترین فعالیت در مناطق ساحلی و رودخانه‌ای، بیشتر مورد توجه است.

بازار دوچرخ این کشور در دهه گذشته یکی از بهترین بازارهای جهان بوده است و کووید 19 تقاضا برای دوچرخ را افزایش داده و فروش به رکوردهای جدید افزایش یافته است.

بازار موتورسیکلت‌های مصر یکی از متغیرترین بازارها در آفریقا و جهان است که به‌شدت وابسته به نوسان قیمت و عوارض است که اغلب توسط دولت‌ها تغییر می‌کند.

فروش در نیمه اول سال 2021 با ثبت 219 هزار دستگاه نسبت به سال قبل ثابت بود و به میزان 19.1 درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشته است.

چشم‌انداز رقابتی موتورسیکلت مصر در جنگ تجاری بین تولیدکنندگان چینی و هندی است و باجاج اتو که با مشارکت بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی مصر کار می‌کند، رهبر بازار است. اما، بسیاری از تولید کنندگان چینی به شدت در حال رقابت هستند.

پایان پیام/

زودتر از دیگران از اخبار کارآفرینی باخبر شوید
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Motorcyclesdata
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا