مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی یک اسکوتر برقی جدید اروپایی با باتری عالی برای پیک موتوری‌ها

شرکت BLITZ Motors یک اسکوتر برقی جدید برای پیک و تحویل غذا در اروپا ارائه می‌دهد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این شرکت که توسط رافائل موسینسکی و تیم مهندسانش در سال 2012 تأسیس شد یک راه‌حل حمل‌ونقل الکتریکی مقرون به صرفه را با محصول BLITZ3000X ارائه می‌دهد.

این اسکوتر برقی تجربه رانندگی بی‌وقفه جدیدی را ارائه می‌دهد. این مدل می‌تواند حداکثر سه باتری را ذخیره کند و برد 120 کیلومتر در 90 کیلومتر در ساعت (L3) یا 200 کیلومتر را با نسخه 45 کیلومتر در ساعت (L1) امکان‌پذیر می‌کند و هرگونه “نگرانی برد” را برای سواران برطرف می‌کند. هر اسکوتر دارای یک ایستگاه شارژ قابل حمل (Phoenix Fast Double Charger)، 2 عدد باتری پلیکان، یک نگهدارنده تلفن همراه و صندوق (یا جعبه تحویل) است. مشتریان حرفه‌ای در حال حاضر یک راه‌حل کامل خدمات و نگهداری ناوگان اسکوتر حرفه‌ای دارند.

امروزه اسکوترهای BLITZ بیش از 20 میلیون کیلومتر را برای مصرف‌کنندگان خصوصی و شرکت‌هایی که رانندگی کرده‌اند، از جمله پیتزا دومینو، مک‌دونالد، پیتزا هات و اداره پست طی کرده‌اند و 95 درصد در هزینه‌های کلی مصرف‌کنندگان صرفه جویی می‌کنند.

مزیت یک اسکوتر با باتری‌های قابل تعویض، این است که موتورسوار “اضطراب برد” را رها می‌کند. برای اتصال شارژ خارجی و قابل حمل، نیازی به توقف برای اتصال اسکوتر به شارژر نیست. فقط کافی است باتری را بیرون بکشید و باتری دیگری را جایگزین کنید که تنها 7 کیلوگرم وزن دارد.

تغییر باتری آن فقط 30 ثانیه طول می‌کشد و امکان سوار شدن مداوم را فراهم می‌کند. سیستم باتری قابل تعویض سریع‌ترین، تمیزترین و قدرتمندترین راه برای سوخت‌گیری در حال حرکت است. با تأمین انرژی 1500wh انرژی و وزن تنها 7 کیلوگرم، آخرین نسل سلول‌های لیتیوم (Li-Ion NMC) قدرت و برد قابل توجهی را با خیال راحت ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین دارای چراغ‌های ال‌ایی‌دی لمسی برای ردیابی وضعیت باتری هستند و هرگونه شگفتی را کاهش می‌دهند. برای شارژ سریع و آسان با آخرین فناوری BMS ساخته شده است، می‌تواند دو باتری را به‌طور همزمان در خود نگه دارد و در کمتر از 2 ساعت به 100٪ شارژ برسد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Thepack
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا