مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی با یک تور موتورسواری زیبا به استقبال یکصد و دهمین سالگرد تولد خود می‌رود

یک برنامه کامل از مسیرهای زیبا، توقف‌های مهم فرهنگی و تاریخی و البته قدردانی از بنللی از 19 آگوست 2021 برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هرچند بنللی اکنون صاحب دیگری در چین دارد. اما، این برند هنوز به میراث طولانی خود بسیار افتخار می‌کند. در واقع، در ماه سپتامبر جشن هفته بنللی در پسارو زیبای ایتالیا برنامه‌ریزی شده است.

این رویداد کی برگزار می شود؟ هفته بنللی در حال حاضر قرار است روزهای شما را از 13 تا 19 سپتامبر 2021 با موتورسواری پر کند.

«ویلا کاپریل» میزبان این رویداد است که اقامتگاه و پارک تاریخی قرن هجدهم است و در «مونت‌سان بارتولو» واقع شده و مشرف به شهر پسارو است. اگر علاقه‌مند به شرکت در هفته بنللی در ماه سپتامبر هستید، اقدامات احتیاطی همه‌گیری کرونا لازم است. شرکت‌کنندگان باید برگ سبز عبور کووید 19 معتبر داشته باشند و یا در 48 ساعت گذشته آن تست کووید آن‌ها منفی باشد.

علاوه‌براین، همه شرکت‌کنندگان باید از تجهیزات محافظ شخصی مناسب مانند ماسک برخوردار باشند و باید در طول رویداد فاصله یک متری (3.2 پا) ایمن را از سایر شرکت‌کنندگان حفظ کنند.

یک برنامه کامل و تفصیلی که شامل تمام مسیرهای برنامه‌ریزی شده برای موتورسواری و توقف‌های فرهنگی در طول تور است. در وب سایت رسمی بنللی موجود است. تا 19 آگوست 2021 هیچ اشاره‌ای به اقامتگاه‌ها و هزینه‌ها نشده است. با این حال، شایان ذکر است که طبق گفته بنللی، همه مارک‌ها و مدل‌های موتورسیکلت‌ها برای شرکت در این رویداد دعوت شده‌اند. برای جشن گرفتن این نقطه عطف بنللی، لازم نیست سوار بنللی شوید.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا