مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه کانتون 130 چین از 15 اکتبر تا 3 نوامبر به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود

نمایشگاه کانتون در سال 1957 تاسیس شده و هر بهار و پاییز در گوانگژو یا گوانگجو چین برگزار می‌شود. نمایشگاه کانتون یک رویداد تجاری جامع بین‌المللی با طولانی‌ترین سابقه، بالاترین سطح، بزرگ‌ترین مقیاس، کامل‌ترین تنوع محصول، بیشترین حضور خریداران و بزرگ‌ترین گردش تجاری در چین است و به‌عنوان “نمایشگاه شماره 1 چین” مشهور است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، آقای چو شیجیا دبیرکل نمایشگاه کانتون و مدیرکل مرکز تجارت خارجی چین، گفت: نمایشگاه کانتون پل ارتباطی بین جریان‌های داخلی و بین‌المللی است. شرکت‌های چینی همچنان به بهبود فناوری و کیفیت محصول خود برای پاسخ‌گویی به نیازهای مصرف‌کنندگان مختلف در سراسر جهان ادامه می‌دهند. در طول 40 سال گذشته اقتصاد چین به توسعه سریع دست یافته است. در عصر جدید، توسعه جدید چین فرصت‌های جدیدی را برای جهان فراهم می‌کند. در ادامه توضیح سایت کانتون را درباره این نمایشگاه عظیم می‌خوانید.

نمایشگاه 129 کانتون در سال 2021 (آنلاین)

در سال 2020، به‌دلیل همه‌گیری، نمایشگاه کانتون به صورت آنلاین برگزار شد. در آوریل سال جاری، بر اساس دو جلسه مجازی قبلی، نمایشگاه کانتون در سال 2021 با موفقیت به صورت آنلاین برگزار شد. با تأثیر بیشتر آن، تعداد خریداران خارجی که در نمایشگاه حضور داشتند به سرعت افزایش یافت. در نمایشگاه 129 کانتون، وب سایت رسمی نمایشگاه کانتون 35.38 میلیون بار بازدید شد. خریداران از 227 کشور و منطقه در این نمایشگاه ثبت نام کرده و شرکت کردند. 26 هزار غرفه‌دار بیش از 2.76 میلیون محصول را بارگذاری کردند.

در میان پیشگیری و کنترل منظم کوئید 19، چین محصولات بیشتری با کیفیت بالا از طریق پلتفرم‌هایی مانند نمایشگاه کانتون صادر خواهد کرد تا خواسته‌های تولیدی و معیشتی چین و جامعه بین‌المللی را برآورده کند و گردش بین المللی را افزایش دهد.

در این رویداد 16 دسته محصول در 51 بخش نمایش داده می‌شود. مساحت کل نمایشگاه 1.185 میلیون متر مربع و تعداد غرفه‌های استاندارد حدود 60 هزار غرفه است. استقبال شرکت‌های چینی و بین‌المللی از رویداد بزرگ نمایشگاه 130 کانتون برای ایجاد آینده‌ای بهتر است.

برای مشاهده سایت نمایشگاه کانتون اینجا را کلیک کنید.

برای خواندن تاریخچه نمایشگاه کانتون چین اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
سایت کانتون
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا