مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

راه‌اندازى بیسیم راموسیکلت براى دسترسى آسان به تعميركاران داراى پروانه كسب

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مصطفی صفرخانی گفت: در حال حاضر مشغول گذراندن امور اداری و حقوقی این موضوع هستیم و با نام اتحادیه در ثبت شرکت‌ها به نام بیسیم راموسیکلت ثبت شده است.

او افزود: در این سیستم تمامی تعمیرکاران این صنف مشخص شده‌اند و همگی دارای مجوز و پروانه کسب هستند، اجرایی شدن این طرح بسیاری از مشکلات این حیطه را حل می‌کند چه آن‌ که همه افراد به تعمیرکاران موتور در سراسر شهر دسترسی ندارند که این طرح این موانع را برداشته و کار را بسیار آسان نموده است.

صفرخانی با بیان این‌ که وسیله نقلیه برای راکب تا زمانی‌ که سالم است کارایی دارد ادامه داد: وقتی موتورسیکلت دچار مشکل فنی می‌شود کاملاً راکب را با مشکل روبه رو می‌سازد چه آن که نه می‌تواند آن را رها سازد و به دنبال تعمیر کار برود نه این که قابل حمل است؛ لذا معضلی می‌شود که راکب را بدون راه حل می‌گذارد؛ پس تهیه و راه‌اندازی این استارتاپ می‌تواند بخش زیادی از مشکلات بردوش هموطنان را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: در تهران خصوصاً به جهت ازدحام و ترافیک، بسیاری از افراد از موتورسیکلت استفاده می‌کنند؛ لذا به همان اندازه نیز نیاز به تعمیرکار دارند تا در صورت بروز مشکل به دادشان بر سد، امیدوارم هر چه زودتر موانع و مراحل حقوقی و اداری این کار انجام و به مرحله استفاده برسد.

صفر خانی در ادامه افزود: با توجه به این که این صنف تقاضای افزایش نرخ به میزان ۱۵ درصد را به اتاق تقدیم داشته است و از سال ۹۵ از الویت نرخ‌گذاری سازمان خارج شده است و سازمان اصرار دارد که نرخ این اتحادیه کاملاً رقابتی است در حالی که اتحادیه مکرر گفته که خدمات تعمیرات هیچ‌گاه رقابقتی نیست چرا که الویت کیفیت و رضایت مشتری است و نرخ باید تعیین و تکلیف شود، لذا از اتاق اصناف درخواست داریم تا به این موضوع رسیدگی نمایند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا