مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسواران مراقب باشند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: سد معبر موتورسیکلت‌ها در پیاده‌رو‌ها تهدیدی جدی برای امنیت عابران محسوب می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در پی مطالبات مردمی درباره سد معبر موتور سواران در پیاده رو ها ،موتورسواران آگاه باشند که طبق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات؛ پارک و توقف موتورسیکلت در پیاده‌رو منجر به توقیف یک هفته‌ای و در صورت تکرار به مدت یک ماه موتورسیکلت‌ها توقیف خواهد شد.

او ادامه داد: هدف از ایجاد پیاده راه نظر میانی ایجاد یک فضای آرام، ایمن و با نشاط برای شهروندان با فرهنگ خصوصاً عابران پیاده می‌باشدو این معبر  به منظور کمک به حل معضل ایجاد شده است، اما شهروندان از سد معبر موتورسواران در این منطقه گله مند هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد:   از همه شهروندان و کسبه با فرهنگ تقاضا داریم در پارکینگ‌های متعلق به مجتمع‌ها، پارکینگ های عمومی محل پارک نمایند و  باعث سلب آرامش شهروندان نشوند و در غیر اینصورت طبق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات؛ پارک و توقف موتورسیکلت در پیاده‌رو  ،موتورسیکلت‌های افراد خاطی توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا