مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وضعیت گواهینامه‌های بدون اعتبار مشخص شد

رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه رانندگی ناجا: رانندگانی که اعتبار گواهینامه رانندگی آنها تمام شده است، به علت اوضاع کرونایی جریمه نخواهند شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کرمی اسد گفت: افراد دارای گواهی‌نامه با تاریخ‌های معتبر و در شرایط متفاوت هستند؛ عده‌ای گواهینامه با اعتبار ۱۰ سال دارند و برخی از هموطنان بیش از ۷۰ سال سن دارای گواهی‌نامه با اعتبار ۵ سال یا کمتر هستند.

وی بیان کرد: برخی از هموطنان شرایط سنیشان کمتر از ۷۰ سال است، ولی به علت برخی از مشکلات جسمانی که دارند کمیسیون پزشکی مدت اعتبار گواهی‌نامه آن‌ها را کمتر از ۵ سال پیش بینی کرده است، اما همه افراد بعد از اتمام تاریخ اعتبار گواهی‌نامه باید آن را تعویض کنند.

سرهنگ کرمی اسد گفت: برابر آیین نامه راهور موظف هستیم یک ماه قبل از اتمام تاریخ اعتبار گواهی‌نامه آن را تمدید کنیم؛ اما به دلیل شرایط کرونایی به پلیس‌های سراسر کشور ابلاغ شده است اگر هموطنی گواهی‌نامه ایی ارائه داد که تاریخ اعتبار آن پایاین یافته است، به هیچ وجه برخورد و جریمه نشود و البته هموطنان نیز توجه کنند اتمام تاریخ اعتبار گواهی‌نامه دلیلی بر نداشتن آن نیست.

رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه رانندگی ناجا گفت: افراد به ازای هر یک سال تاخیر در تعویض گواهی‌نامه ملزم به پرداخت ۲۵ هزار تومان هستند که البته پلیس در تعیین این مبلغ نقشی ندارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا