مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کیمکو در نمایشگاه ایکما 2021 ایتالیا شرکت خواهد کرد

نمایشگاه ایکما که در حال حاضر در هفتاد و هشتمین سال فعالیت خود است، توسط بسیاری به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه موتورسیکلت در جهان شناخته می‌شود و خود را برای یک رویداد بزرگ دیگر آماده می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، علیرغم افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید 19 در برخی از نقاط جهان، صنعت موتورسیکلت همچنان در حال حرکت است و چندین کشور، به ویژه در اروپا، تدریجاً محدودیت‌ها را کاهش می‌دهند. به‌عنوان مثال، موتوجی‌پی قبلاً اعلام کرده بود که از مهمانان با حداقل محدودیت برای GP عمومی آینده اتریش استقبال می‌کند.

قرار است 23 تا 28 نوامبر سال جاری میلادی، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مارک‌های موتورسیکلت جهان حضور خود را در این زمینه نشان دهند و از جدیدترین محصولات و نوآوری‌های خود برای جهان رونمایی کنند.در همین راستا، تولیدکننده اسکوتر تایوانی کیمکو تأیید کرد که در این رویداد شرکت می‌کند و آنچه را که برای بازار جهانی ارائه می‌دهد به نمایش می‌گذارد.

کیمکو در بازارهای جهانی حضور قدرتمندی داشته و به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان اسکوترهای با عملکرد بالا در جهان شهرت کسب کرده است. برخلاف سایر تولیدکنندگان دیگر تایوانی، کیمکو زمان و تلاش زیادی را صرف اطمینان از رونمایی محصولات خود در صحنه جهانی می‌کند. همچنین به‌دلیل شرکت در سایر نمایشگاه‌های موتورسیکلت محبوب در سراسر جهان، مانند نمایشگاه خودروی پکن و نمایشگاه خودرو میلان شناخته شده است.

در هفتاد و هشتمین دوره EICMA در ماه نوامبر آینده، کیمکو به شرکت‌های دیگری مانند هوندا، یاماها، سوزوکی، ام‌وی آگوستا، بنللی، رویال انفیلد و بسیاری دیگر ملحق می‌شود. ایکما از دیرباز یک ابزار استراتژیک برای تولیدکنندگان بوده است تا محصولات جدید و نوآوری‌ها را در سطح جهانی معرفی کرده و محصولات موجود خود را به بازار عرضه کنند.

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین قرار ملاقات در صنعت موتورسیکلت و دوچرخه جهان مشخص شد/ مسئولان نمایشگاه ایکما ایتالیا تصمیم خود را برای سال 2021 گرفتند

موتورسیکلت‌های یاماها نوامبر امسال در میلان موسیقی زیبایی را خواهند نواخت/ اعلام اسامی شرکت‌های معروفی که در نمایشگاه بزرگ ایکما 2021 حضور دارند

بنللی حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایکما 2021 را تایید کرد/ جنگنده‌های خیابانی بنللی به‌دنبال گرفتن تاج پادشاهی از هوندا

هوندا حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایکما 2021 ایتالیا را تایید کرد

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا