مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یک بنللی 45 ساله به مزایده گذاشته شد/ موتورسیکلت شش سیلندری که دوست دارید آن را با خود به خانه ببرید

این موتورسیکلت جذاب نقره‌ای با نوارهای قرمز و مشکی توسط مالک قبلی بازسازی و ظاهرا رنگ‌آمیزی مجدد شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، طبق گزارشات رسانه‌ها، بنللی 750 Sei مدل 1976 توسط مالک فعلی در سال 2010 خریداری شد و از حدود 15 سال پیش بازسازی و در خانه نگهداری شده است. بنابراین، سال‌هاست که این موتورسیکلت استراحت کرده و لای پر قو نگه داشته شده است.

بنللی به مزایده گذاشته شده دارای یک پیشرانه 747 سی‌سی SOHC و گیربکس پنج سرعته است. همچنین می‌توان به ترمزهای دیسکی برمبو جلو، ترمز درام عقب، احتراق الکترونیکی و یک زین فابریک بسیار زیبا اشاره کرد. این موتورسیکلت دارای 6 اگزوز شش است و اکنون به نمایندگی از مالک فعلی توسط فروشنده با دفترچه راهنمای مالک، کاتالوگ قطعات، دفترچه خدمات، کیت ابزار، فاکتور قطعات و عکس‌های مرمت در کارولینای شمالی به نمایش گذاشته شده است.

قابل ذکر است که پیشنهاد بنللی 750 از 3 آگوست 2021، ارائه شده و منتظر برای آوردن یک ماشین موتوربر برای بردن به خانه جدید خود است. مکان حراج در سیلوا، کارولینای شمالی قرار دارد و در روز دوشنبه 9 اوت 2021 به پایان می‌رسد.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartBringatrailer
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا