مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ارسال نامه به دادستان کل کشور جهت اصلاح برخی دستورالعمل‌های گذشته برای موتورهای سنگین

مازیار ناظمی با ارسال نام‌ ای به محمد جعفر منتظری درخواست کرد برای سامان‌دهی و اصلاح برخی دستورالعمل‌های گذشته، اقدامات کارشناسی مجدد صورت گیرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا، در نامه مازیار ناظمی آمده است: از حضرت‌عالی به‌عنوان دادستان کل کشور که همواره مشوق و همراه ورزشکاران و جوانان هستید، استدعا دارم به درخواست منطبق بر قانون و رعایت دستورالعمل‌های اجرایی نهادهای مسئول این قهرمانان و جوانان عنایت فرموده و در صورت صلاحدید به معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور ابلاغ فرمایید در این بخش یاری‌رسان و اصلاح‌گر مشکلات بر جای مانده از سال‌های گذشته باشند. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از دادستان کل کشور درخواست کرد به‌منظور جلوگیری از قاچاق گسترده موتورهای سنگین و سودجویی عده‌ای از علاقمندی جوانان به این رشته، برای سامان‌دهی و اصلاح برخی دستورالعمل‌های گذشته، اقدامات کارشناسی مجدد صورت گیرد.

یادآور می‌شود ظرف روزهای گذشته جمعی از ورزشکارانی که به‌صورت قانونی و از مسیر فدراسیون و هیات‌های استانی از موتورهای بالای ۲۵۰ سی‌سی استفاده می‌کنند، برای حل مشکلات تردد و سایر موارد این بخش از دادستان کل کشور تقاضای مساعدت کردند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا