مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ محمد رازقی: برای نقل و انتقال موتور سنگین باید از یدک‌های مخصوص استفاده شود یا مجوز دریافت‌ کنند

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت گفت: ورود، حرکت و تردد موتورهای سنگین بدون مجوز در سطح معابر شهر تهران ممنوع است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام اینکه ورود، حرکت و تردد موتورسیکلت‌های سنگین بدون مجوز در سطح معابر شهر تهران ممنوع است اظهار داشت: مالکین این دسته از موتور سیکلت‌ها برای جابجایی موتور خود باید مجوز بگیرند. 

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت سنگین به موتورهایی گفته می‌شود که بالای 250 سی سی حجم داشته در حالی که عموم موتورسیکلت‌های معمولی زیر 250 سی سی هستند گفت: طبق قوانین تردد موتورسیکلت‌های سنگین ممنوع است و با توجه به کاربری ورزشی و تفریحی آنان باید در پیست‌های مخصوصی از این موتورها استفاده شود به همین خاطر تردد آنها در معابر عمومی ممنوع بوده و برای نقل و انتقال آنها باید از یدک‌های مخصوص استفاده شود یا مجوز دریافت‌کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد این موتورسیکلت‌ها بخاطر اینکه مجوز ندارند نوعی تخلف  محسوب شده و گواهینامه کسانی که با این وسایل رانندگی می کنند دارای شرایطی خاصی بوده که اکثرا این گواهینامه را ندارند.

وی افزود: بیشتر تخلفات این‌ موتورسیکلت‌ها از نوع سرعت و سبقت  است که با حرکت در معابر ایمنی تردد را به مخاطره انداخته و باعث اضطراب  و نگرانی رانندگان دیگر شده؛ از سوی دیگر با توجه به صدا و سرعت بالای تردد موجب خطرآفرینی  می‌شوند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا