مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حدود ۳ هزار متقاضی در طرح جایگزینی دوچرخ‌های فرسوده با موتورسیکلت برقی ثبت نام کرده‌اند

در «طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی» متقاضیان می توانند ظرف یک هفته موتورسیکلت‌های فرسوده خود را با موتور سیکلت‌های برقی جایگزین کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود بنده خدا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تاکنون حدود ۳ هزار متقاضی در طرح جایگزینی موتور برقی ثبت نام کرده‌اند که با توجه به تقسیم بندی این طرح ۶۰۰ نفر به مرحله دریافت وام رسیده‌اند.

او افزود: در طرح اولیه اجرای این برنامه، ترجیح می‌دهیم تنها کسانی که موتور بنزینی فرسوده دارند، از تسهیلات این طرح ظرف یک هفته بهره‌مند شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درباره جزئیات تامین هزینه موتور سیکلت برقی بیان کرد: برنامه‌های طرح جایگزینی موتور سیکلت برقی، به صورتی انجام شده که هزینه موتور سیکلت برقی علاوه بر تسهیلات خرید، از مبلغ اسقاط که با توجه به مدل ساخت هر موتور فرسوده است، تامین شود.

بنده خدا اظهار کرد: حدود سه نمایشگاه برای فروش موتوربرقی، در سطح شهر در نظر گرفته شده که متقاضیان می‌توانند برای خرید موتور برقی به مراکز مراجعه کرده و باید بسته به نوع انتخابشان، اختلاف قیمت به وجود آمده را پرداخت کنند.

او تصریح کرد: در هر نمایشگاه نماینده اسقاط حضور دارد، همچنین پارکینگی برای موتور‌های فرسوده در شهر مشخص شده که شهروندان بدون نیاز به مراجعه به خارج از شهر، فرایند اسقاط را انجام دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص بودجه در نظر گرفته شده برای این طرح بیان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه، برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و موتور سیکلت‌های این طرح همه ساخت داخل و از کارخانه‌های اصفهان و قم تامین می‌شوند.

بنده خدا اضافه کرد: باید به سمتی پیش برویم که در چند سال آینده هیچ شهر آلوده‌ای در کشور وجود نداشته باشد، همچنین با قدم برداشتن در بهبود حمل و نقل پاک، به توسعه پایدار دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید:

جزییات ثبت‌نام، دریافت تسهیلات و تحویل موتورسیکلت برقی در اصفهان اعلام شد

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا