مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت نیوز در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اخباری که باید مسئولان پیگیری کنند را در سایت مشخص کرد

نژادیان: همیشه در کنار تولیدکنندگان سالم عده‌ای نیز هستند که از خلاءهای قانونی سوءاستفاده می‌کنند و با عملکرد خودخواهانه خود باعث آسیب به پیکر جامعه و صنعت کشور می‌شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان گفت: با توجه به گران شدن موتورسیکلت‌ها، کمبود قطعات موتورسیکلت در بازار و مشخص نبودن کشور سازنده موتورسیکلت‌های گران قیمت و به اصطلاح لاکچری، مشکلات بسیار زیادی برای خریداران موتورسیکلت به‌وجود می‌آید که متاسفانه خریداران به‌دلیل مشغله زیاد ممکن است فرصت پیگیری را نداشته باشند. اما، یکی از وظایف ذاتی رسانه‌ها مطرح کردن مشکلات موجود در جامعه و پیگیری برای برطرف شدن آن است که گروه رسانه‌ای پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و ماهنامه صنعت موتورسیکلت قصد دارد به‌طور جدی در این خصوص ورود پیدا کند.

در نهایت خریداران موتورسیکلت می‌توانند از امروز مشکلات خود را به ایمیل motorcyclet.news@yahoo.com ارسال کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری‌های لازم و ارائه گزارش خبری اقدام شود.

برای مشاهده اخباری که مسئولان باید پیگیری کنند اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

مدير مسئول صنعت موتورسيكلت: ظلم‌های وارد شده به مصرف‌كنندگان موتورسیکلت را پيگيرى خواهيم كرد

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا