مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی هند تا پایان 2021 سه مدل جدید به مجموعه خود اضافه می‌کند

مدیرعامل بنللی هند به تازگی گفته است که در تلاش است تا پایان سال جاری سه نوع موتورسیکلت دیگر به مجموعه خود در هند اضافه کند و همچنین شبکه نمایندگی خود را گسترش دهد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بنللی، با طراحی ایتالیایی و ساخت چین، در بهبود حضور خود در بازار جهانی سخت تلاش کرده است. بنللی پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز در بازار آمریکای شمالی در سال 2020، به تقویت حضور خود در اروپا و آسیا ادامه می‌دهد. جالب اینجاست که دوچرخ TRK 502 این برند اخیراً در اروپا به یک نقطه عطف فروش بزرگ دست یافته است و از غول‌های صنعت در ایتالیا پیشی گرفته است.

در آسیا، بنللی همچنان به اثبات قدرت خود ادامه می‌دهد. در هند، بنللی همچنان شاهد چرخش چشمگیر دوچرخ TRK 502 خود است. دوچرخ نیکد به سبک لئونچینو 500 نیز به لطف سبک و قیمت مقرون به صرفه مورد علاقه طرفداران است.

بنللی پیش از این اعلام کرده بود که موتورسیکلت 500 سی‌سی دیگری را نیز در قالب کروز 502C در هند راه‌اندازی خواهد کرد. علاوه‌براین، در گزارشی که منتشر شده، ویكاس جاباخ اخیراً اعلام كرد كه بنللی هند به‌دنبال راه‌اندازی سه مدل جدید از جمله 502C در هند قبل از پایان سال است. این شرکت پتانسیل خارق‌العاده‌ای را در بخش موتورسیکلت‌های کوچک تا متوسط ​​دارد، خصوصاً در محصولاتی که دارای پیشرانه در محدوده 250 تا 500 سی‌سی هستند.

به غیر از 502C، بنللی هند هنوز دو مدل دیگر را برای ورود به بازار هند تایید نکرده است. با این حال، در کشورهای آسیایی همسایه، بنللی لئونچینو 250 و همچنین TNT 302S دوچرخ‌های خیابانی نیکد و سطح بالایی هستند که مطمئناً می‌توانند به بازار سودآور دوچرخ نیکد در هند اضافه کنند. جاباخ اظهار داشت که هند در حال حاضر مشتری زیادی برای دوچرخ‌های کوچک با موتورهای 125 تا 150 سی‌سی دارد. با این حال، بسیاری از افراد در حال ارتقاء به بالای 150 سی‌سی هستند.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا