مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تجهیز اداره‌کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با موتورسیکلت‌های برقی

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: نقلیه این اداره‌کل با تجهیز ۶ دستگاه موتور سیکلت برقی گام اول را در فرهنگ‌سازی و استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر برداشته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر باعث کمک به تحقق اهداف توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی شده و از عوامل اساسی در رسیدن به توسعه پایدار در هر کشوری محسوب می‌شود.

وی افزود: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله انرژی بادی، خورشیدی و زمین گرمایی می‏‌تواند باعث کاهش وابستگی به منابع فسیلی و کاهش انتشار گاز‌های آلاینده شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: محیط زیست به عنوان پیشرو و عامل توسعه دهنده در مصرف انرژی‌های پاک می‌تواند الگوی دیگر سازمان‌ها و ادارات باشد.

وی ادامه داد: تشویق، فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده از وسایل برقی برای مسافرت‌های شهری گام بسیار مهم و ارزشمندی است که می‌تواند علاوه‌بر کاهش چشمگیر آلودگی هوا در سبد اقتصادی خانواده نیز جایگاه ویژه‌ای برای هزینه‌های انرژی داشته باشد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا