مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

باجاج یک شرکت فرعی برای محصولات برقی و هیبریدی تاسیس خواهد کرد

مرز جدید برندها در موتورسیکلت و خودرو محصولات برقی است. بسیاری از تولیدکنندگان خود را آماده ورود به تولید محصولات الکتریکی می‌کنند و حتی برخی از مارک‌ها نیز هستند که فقط محصولات برقی تولید می‌کنند و در آینده نزدیک رقابت شدیدی را در این حوزه خواهیم دید و این موضوع باعث پیشرفت سریع محصولات الکتریکی خواهد شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ورود قریب‌الوقوع اسکوتر برقی Ola که گفته می‌شود از یک محدوده قیمتی تهاجمی برخوردار است، ممکن است سرعت بخشیدن به ورود محصولات جدید را افزایش دهد. زیرا این برند قول داده تا با سرمایه‌گذاری سنگین تأثیر زیادی در بازار بگذارد.

اما باجاج موتور که مدتی پیش تولید چیتاک برقی را مجدد احیا کرده است و در حال حاضر رد پای خود را در شهرهای بزرگ گسترش می‌دهد، در تلاش است تا یک شرکت تابعه مستقل برای وسایل‌نقلیه الکتریکی ایجاد کند. این شرکت فرعی به باجاج در زمینه تولید خودروهای برقی و هیبریدی در گروه دو، سه و چهار چرخ کمک خواهد کرد.

رقبای اصلی باجاج یعنی Bajaj Auto ،Hero MotoCorp و TVS Motor، سرمایه‌گذاری‌های زیادی را در زمینه تحرک الکتریکی کرده‌اند و اخیراً دولت‌های مرکزی و ایالتی مزایای زیادی را برای افزایش فروش وسایل‌نقلیه الکتریکی اعلام کرده‌اند. مخصوصا تی‌وی‌اس که قرار است 6 محصول برقی به بازار معرفی کند. تی‌وی‌اس 500 تا 600 مهندس دارد که روی مفاهیم مختلف کار می‌کنند و انتظار می‌رود دو و سه چرخ الکتریکی آینده را در محدوده 5-25 کیلووات تولید کند.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره باجاج اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

دعوای شدید خانوادگی در دو شرکت معروف تولیدکننده موتورسیکلت بر سر استفاده از یک برند

سرمایه‌گذاری جدید تی‌وی‌اس برای تولید موتورسیکلت و اسکوتر برقی

شروع یک انقلاب جدید در صنعت دوچرخ الکتریکی/ اسکوتر برقی Ola توانست در 24 ساعت بیش از 100 هزار دستگاه پیش‌فروش کند

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartGaadiwaadiAutocarindia
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا