مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شروع یک انقلاب جدید در صنعت دوچرخ الکتریکی/ اسکوتر برقی Ola توانست در 24 ساعت بیش از 100 هزار دستگاه پیش‌فروش کند

اسکوتر Ola الکتریک به‌عنوان پیشرفته‌ترین اسکوتر برقی در هند مطرح شده است و به‌نظر می‌رسد مردم زیادی مشتاق دیدن این محصول هستند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شنبه گذشته، 17 جولای 2021 این کمپانی موفق شد بیش از 100 هزار پیش فروش برای وسیله‌نقلیه جدیدش را در کمتر از 24 ساعت ثبت کند.

اینگونه به‌نظر می‌رسد که تبلیغات گسترده و هیاهوی زیاد پیرامون کمپانی Ola Electric و اسکوتر برقی آن که قرار است به‌زودی عرضه شود، موثر بوده است. جالب است بدانید که با وجود شروع پیش‌فروش برای این اسکوتر و هزاران درخواست ثبت شده برای آن، هنوز نام آن رسمی نشده است. گذشته از این موضوع، این شرکت ادعاهای بسیار جسورانه‌ای در مورد آینده حمل‌ونقل توسط انرژی الکتریکی در هند دارد.

مدیر عامل این گروه صنعتی که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است، چشم‌انداز شرکت خود را برای آینده به اشتراک می‌گذارد. از جمله بلند پروازهای این شرکت، یک کارخانه بزرگ با نام Ola Future Factory است که ظرفیت 10 میلیون دوچرخ در سال را خواهد داشت و در واقع عنوان بزرگ‌ترین کارخانه وسایل‌نقلیه برقی در جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

 فعلا این شرکت، درخواست جدیدی برای پیش‌فروش محصول خود ثبت نمی‌کند و اظهار داشت که در معرفی و ارائه پیشنهاد اولین وسیله‌نقلیه الکتریکی خود با استقبال چشمگیر مردم روبرو شده است و آن را “اسکوتر از قبل رزرو شده” نامیده است.

وی با ابراز هیجان از استقبال پرشور از این اسكوتر الكتریكی گفت:

من از اظهار اشتیاق فوق‌العاده مشتریان در سراسر هند برای اولین وسیله‌نقلیه الكتریكی‌ام خوشحالم، این تقاضای بی‌سابقه دلیل روشنی برای تغییر سلیقه و گرایش مصرف‌كنندگان به سمت خودروهای برقی است.

در حال حاضر، این شرکت هنوز نام رسمی و همچنین مدل اسکوتر آینده خود را فاش نکرده است. البته، حدس زده می‌شود که اسکوتر برقی آینده Ola Series S نامگذاری شود و در سه نوعS ،S1 و S1 Pro عرضه شود. می‌توانیم انتظار داشته باشیم این شرکت خیلی زود نام و مدل‌های مختلف اسکوتر را تأیید و معرفی کند. همچنین، انتظار می‌رود تحویل چند سری از درخواست‌های اول اسکوتر در اواخر ماه جاری آغاز شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
سمیه آموت‌سر
منبع
RideapartDrivespark
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا