مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

«سالید» هلندی با طراحی خاص به بازار می‌آید

شرکت هلندی یک موتورسیکلت برقی با طراحی خاص و چشمگیری را به بازار عرضه خواهد کرد و مشخص است که “سالید” مخاطبان خاصی را هدف خود قرار داده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت SOLID EV Rides از کشور هلند در سال 2016 با نام NXT Motors تأسیس و شروع به کار کرد. از آن زمان تاکنون در زمینه تولید موتو‌ر‌سیکلت‎‌های برقی فعالیت می‌کند. پس از چندین فعالیت مالی موفق، می‌توان گفت هدف این شرکت معرفی موتو‌های برقی با کیفیت بالا در بخش‌های مختلف است. رسیدن به این میزان عملکرد و سود عالی، فقط از طریق توسعه بخش‌های داخلی و انتخاب مواد با کیفیت بالا، به‌دست می‌آید.

طی چند سال گذشته، این شرکت نمونه‌های متفاوتی به بازار عرضه کرده است. مدل ONE که در سال 2017 ارائه شد ترکیبی از یک دوچرخ کاملاً برقی و از طرفی با کانسپت موتورسیکلت‌های “کافه ریسر” بود. در فوریه 2019، آن‌ها یک نمونه اولیه از جنس کربن فیبر را با نام RAGE درنمایشگاه Motorbeurs در اوترخت هلند ارائه دادند. اما، سالید جدیدا از اولین موتورسیکلت برقی CRS-01 رونمایی کرد.

دیوید بکس، مدیر بازاریابی این کمپانی می‌گوید:

ما سالید را “قانونونمند و سرکش” می‌نامیم. یک موتور کاملاً برقی، سازگار با محیط زیست است و بدین ترتیب یک تجربه عالی را برای مشتریان خود تضمین می‌کنیم.

در حال حاضر، این تیم مشغول انجام آخرین آزمایش‌های تکمیلی بر روی این مدل است. بنابراین، برای دریافت مشخصات فنی نهایی باید کمی بیشتر صبر کنیم. برخی از عناصر جزئی طراحی نشان داده شده در تصاویر در این خبر ممکن است متفاوت باشند. اما بدون شک این موتورسیکلت ظاهری کمابیش نزدیک به مدل‌های نشان داده شده در اینجا را خواهد داشت.

 آقای هارم بسلینگ، مدیر شرکت سالید و رئیس توسعه فنی افزود:

موتور‌سیکلت‌های برقی این فرصت را به‌وجود می‌آورند که طرح‌های سنتی را به دریا بیاندازند و به‌دنبال آن‌چه واقعاً خلاقانه و پیشرو است، بروند. سالید می‌خواهد موتور‌سیکلتی به مشتریان خود ارائه دهد که در آن از حداکثر امکانات فنی استفاده شده و نهایت تجربه خاص و لذت‌بخش را به مشتریان ارائه دهد. یک محصول قدرتمند، در عین حال با داده‌هایی که یک موتورسیکلت برقی تولید می‌کند، اساس تجربه مشتریان ما است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
سمیه آموت‌سر
منبع
ElectricmotorcyclesRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا