مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرمایه‌گذاری جدید تی‌وی‌اس برای تولید موتورسیکلت و اسکوتر برقی

احتمالا این شرکت هندی حداقل شش موتورسیکلت برقی و اسکوتر جدید در دو سال آینده روانه بازار کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، تی‌وی‌اس موتور، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان دوچرخ هند اخیراً اعلام کرده است که به شدت در حوزه وسایل‌نقلیه الکتریکی، به‌ویژه در موتورسیکلت‌های برقی و اسکوترها، در حال کار است.

به هر حال انتظار می‌رود تقاضا برای دوچرخ‌های برقی سبک و ارزان قیمت همچنان ادامه داشته باشد. زیرا، در آینده نزدیک کشورهای بیشتری هدف حمل‌ونقل الکتریکی را تعیین می‌کنند.

در حال حاضر، این شرکت فقط اسکوتر برقی iQube را به‌عنوان دو چرخ کاملا برقی در بازار دارد که به لطف کاربردی بودن، ویژگی‌ها و برچسب قیمت مقرون به صرفه، از موفقیت نسبی در این مسافربر سبک برخوردار بوده است. انتظار می‌رود تی‌وی‌اس در سه ماهه چهارم سال 2022 اسکوتر برقی جدید خود را روانه بازار کند.

سودارشان ونو (مدیرعامل تی‌وی‌اس موتور) گفت که آن‌ها طی ده سال گذشته با احتیاط بر روی وسایل‌نقلیه الکتریکی کار کرده‌اند و این یک تمرکز بزرگ برای آن‌ها است.

وی همچنین گفت که این شرکت در حال سرمایه‌گذاری در زمینه تحرک الکتریکی در آینده است و مشتاقانه منتظر تشکیل مشارکت برای شارژ سریع اکوسیستم است و پیش‌بینی برای رشد iQube مثبت است که شرکت قصد دارد تا پایان سال 2021 به‌دست آورد.

همچنین گزارش شده است که تی‌وی‌اس مستقر در Hosur در حال توسعه طراحی وسایل‌نقلیه یکپارچه، تاسیسات تولید باتری و سایر قطعات مهم است که باید در هند ساخته شود.

از هم اکنون، این شرکت اسکوتر برقی iQube را در بنگالورو، چنای، پونا، دهلی و کویمباتوره ارائه می‌دهد که گفته می‌شود تا مارس 2022 در 1000 نمایندگی موجود خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این شرکت اسکوتر برقی دیگری را نیز تا پایان سال 2022 که بر اساس مدل مفهومی Creon خواهد بود تولید کند.


برای مطالعه اخبار بیشتر از تی وی اس اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
BikewaleRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا