مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت‌های یاماها نوامبر امسال در میلان موسیقی زیبایی را خواهند نواخت/ اعلام اسامی شرکت‌های معروفی که در نمایشگاه بزرگ ایکما 2021 حضور دارند

مارک ژاپنی اعلام کرد که در پایان ماه نوامبر در نمایشگاه میلان حضور خواهد داشت. بنابراین، نام بزرگ دیگری به لیست شرکت‌کنندگان در مهم‌ترین نمایشگاه سال اضافه می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، از 14 جولای 2021، برگزارکنندگان ایکما در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی این نمایش از 23 تا 28 نوامبر 2021 در میلان ایتالیا هستند. در حالی که «بی‌ام‌و» و «کی‌تی‌ام» هر دو اعلام کردند که در آن شرکت نخواهند کرد، چندین شرکت دیگر نیز قصد خود را برای شرکت در آن اعلام کرده‌اند. در واقع «بنللی»، «رویال انفیلد»، «هوندا»، «فانتزیک» و «موتوری مینارلی» تاکنون همه حضورشان را تأیید کرده‌اند. اکنون نیز، یاماها موتورز اروپا نیز به صفوف آن‌ها پیوسته است.

رسانه‌ها گزارش می‌دهند که این رویداد به احتمال زیاد اتفاق می‌افتد. زیرا، برنامه‌های واکسن بین‌المللی و ملی همچنان با نتایج دلگرم کننده‌ای در حال انجام است. یاماها می گوید، این بدان معناست که افراد بیشتری می‌توانند با نگرانی کمتر در مورد بیماری همه‌گیر کوئید 19 سفر کنند و این باعث می‌شود که حضور افراد در آن ایمن‌تر باشد.

از آنجا که هنوز همه‌گیری وجود دارد، رویه‌های در نظر گرفته شده برای اتفاق افتادن این رویداد در یک فضای فیزیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهند بود. به‌عنوان مثال، غرفه یاماها نسبت به سال 2019 بزرگ‌تر خواهد بود تا فضای بیشتری برای بازدیدکنندگان فراهم شود. سایر اقدامات ایمنی از جمله ماسک، شستن دست، ضد عفونی کننده دست و فاصله اجتماعی مواردی است که همه افراد در سراسر جهان از اوایل سال 2020 باید آن‌ها را انجام دهند. این بدان معناست که همه ما باید در این زمینه بسیار خوب عمل کنیم.

ایکما 2019

رئیس و مدیر عامل شرکت یاماها موتورز اروپا در بیانیه‌ای گفت:

تصمیم‌گیری برای شرکت در ایکما به‌دلایل آشکار آسان نبود. با این حال، پس از مشاهده روند مرتبط با تکامل کوئید 19 و اطمینان یافتن توسط سازمان نمایشگاه در مورد امکان ایجاد یک محیط امن برای همه بازدیدکنندگان که به آن‌ها امکان می‌دهد این رویداد را به‌طور کامل تجربه کنند، در نتیجه ما معتقدیم که حمایت از بازگشت چنین رویدادی انتخاب صحیحی است.

به لطف دامنه بین‌المللی این نمایشگاه، ایکما از اهمیت زیادی برای بخش ما برخوردار است، این یک لحظه منحصر به فرد و مکانی است که شرکت‌ها می‌توانند برای درک واکنش رسانه‌ها و مشتریان نسبت به محصولات جدید، زنده نگه داشتن روابط و همچنین ایجاد الهام و جهت‌گیری برای روندهای آینده، با یکدیگر دیدار کنند.

درباره نمایشگاه ایکما

نمایشگاه موتورسیکلت میلان (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori) یا به اختصار EICMA از سال ۱۹۱۴ برگزار شده است.

در این نمایشگاه انواع محصولات جدید دوچرخ مانند موتورسیکلت‌، دوچرخه‌، اسکوتر و راه‌حل‌های حمل‌و‌نقل شهری سازگار با محیط زیست و ایمن به نمایش گذاشته می‌شود. قابل ذکر است که حدود 60درصد از غرفه‌های این نمایشگاه بین‌المللی است. همچنین استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه توسط دانشجویان رشته‌های مهندسی و برندهای نوظهور بخشی جدایی‌ناپذیر از این نمایشگاه هستند.

از جمله موارد بی‌شماری که ایکما را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و بهترین رویدادهای جهانی تبدیل می‌کند، عبارتند از: نوآوری‌های بی‌شمار در محصولات، کنفرانس‌های مطبوعاتی بین‌المللی، کارگاه‌های فنی، حضور رانندگان کلاس جهانی، داشتن فضای رانندگی در یک منطقه اختصاصی در فضای باز و…

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین قرار ملاقات در صنعت موتورسیکلت و دوچرخه جهان مشخص شد/ مسئولان نمایشگاه ایکما ایتالیا تصمیم خود را برای سال 2021 گرفتند

بنللی حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایکما 2021 را تایید کرد/ جنگنده‌های خیابانی بنللی به‌دنبال گرفتن تاج پادشاهی از هوندا

هوندا حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی ایکما 2021 ایتالیا را تایید کرد

آشنایی با تاریخچه شرکت یاماها/ ساز یاماها بعد از 30 سال مجدد در ایران کوک شد

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره نمایشگاه ایکما ایتالیا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
RideapartMotoMotociclismo
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا