مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

احمد بهاری: ایجاد سامانه ملی موتورسواری و اتومبیلرانی به نوعی هویت بخشیدن به علاقه‌مندان این رشته است

بهاری: ارتباط خوبی بین فدراسیون و مخاطبین برقرار شده و بلافاصله پس از انتخاب رئیس فدراسیون وضعیت اداری و کمیته‌های فدراسیون ساماندهی شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، احمد بهاری رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان مرکزی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: در چند سالی که تجربه همکاری با فدراسیون را دارم، ندیده بودم فعالیت‌ها و امور فدراسیون با این سرعت و قدرت شروع شده باشد. فدراسیون در ماه‌های اخیر نسب به دوره‌های قبل فعالیت چشم‌گیری داشته است. ارتباط خوبی بین فدراسیون و مخاطبین برقرار شده و بلافاصله پس از انتخاب رئیس فدراسیون وضعیت اداری و کمیته‌های فدراسیون ساماندهی شد و انتخاب هیات رئیسه هم صورت گرفت.

بهاری اظهار داشت: کارهای زیربنایی مهمی انجام و جلسات خوبی برگزار شده است، انصافا آقای ناظمی عملکرد خوبی در چند ماه گذشته داشته‌اند، ما در کنار ریاست فدراسیون هستیم و از عملکرد خوب فدراسیون دفاع می‌کنیم چرا که فدراسیون عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته است.

بهاری با بیان این‌که زمانی که فدراسیون فعال باشد هیات‌های استانی هم فعال خواهند بود گفت: باید منتظر باشیم تا وضعیت کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا عادی شود و بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و مسابقات در رشته‌های مختلف برگزار شود و در آن زمان می‌توان وضعیت را مورد سنجش قرار داد. 

با توجه به محدویت‌های ایجاد شده به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی تمرینات در حال برگزاری است، فعالیت بانوان در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی انجام می‌شود و هیات هم طبق برنامه فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی در خصوص ایجاد سامانه ملی موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: این‌که فدراسیون در صدد صدور کارت‌های عضویت ملی است جای تقدیر و تشکر دارد، اینگونه ورزشکار خودش را عضوی از خانواده بزرگ می‌داند. این کار به نوعی هویت بخشیدن به علاقه‌مندان به این رشته‌ها است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مرکزی در پایان در خصوص برنامه‌های این هیات در برگزاری مسابقات گفت: ما آمادگی کامل برگزاری مسابقات اسلالوم، موتورکراس در سطح قهرمانی کشور، چند جانبه و دسته جات آزاد را داریم و پتاسیل آن موجود است. استان مرکزی استانی است که در مرکزیت کشور قرار دارد و رفت و آمد از نقاط مختلف کشور به آن آسان است و این کمک می‌کند تا میزبانی مسابقات کشوری را داشته باشیم.

* عکس تزئینی است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا