مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با نسخه جدید وسپا آشنا شوید

نسخه ویژه وسپا با تعداد محدود سیصد دستگاه و در دو حجم 125 و 300 سی‌سی عرضه می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، جای تعجب نیست که وسپا دوست دارد نسخه‌های ویژه و محدودی را در سبک کلاسیک خود ارائه دهد. البته به‌نظر می‌رسد بسیاری از طرفداران این موضوع را در مورد آن‌ها دوست دارند. بنابراین، وسپا تعداد 300 اسکوتر نسخه Vespa GTS Super Swiss را عرضه کرد که فقط از طریق نمایندگی‌های مجاز وسپا در دسترس است.

اما این نسخه ویژه کدام GTS هست؟ نسخه Super Swiss در هر دو قالب 125 و 300 سی‌سی در دسترس است. خریداران همچنین یک پلاک آلومینیومی با شماره خاص دریافت می‌کنند که از 1 تا 300 است. پلاک تولید شده به‌طور انحصاری برای نسخه Swiss در داخل سپر جلو چسبانده می‌شود.

در زیر آن بدنه خاکستری براق، به انتخاب خریداران می‌توانند یک موتور 14 اسب بخار 125 سی‌سی تک سیلندر یا یک موتور 300 سی‌سی 23.8 اسب بخار انتخاب کنند. مانند اسکوترهای معمولی GTS Super، این نسخه ویژه دارای لاستیک‌های 12 اینچی، ای‌بی‌اس، چراغ‌های ال‌ایی‌دی دور تا دور، یک درگاه یواس‌بی برای شارژ تلفن و موارد دیگر است.

نسخه 125 سی‌سی 5.745 فرانک سوئیس و نسخه 300 سی‌سی 6.545 فرانک سوئیس است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از وسپا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartVespa
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا