مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با موتورسیکلت آمبولانس پیاجیو آشنا شوید

پیاجیو برای امدادهای پزشکی در مناطق سخت به یک راه‌حل با عملکرد بالا رسیده است. با اسکوتر سه چرخ MP3، ثبات به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد و رسیدن به هدف فقط در چند دقیقه آسان است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرعت در موارد اضطراری چقدر حیاتی است؟ به‌‍دلایل زیادی، در برخی از مناطق سخت، آمبولانس‌های معمولی برای ارائه خدمات اورژانس خیلی مناسب نیستند. بنابراین، چگونه می‌توان زمان پاسخ سریع‌تری به‌دست آورد؟ در پاسخ باید گفت پیاجیو راه‌حل مناسب را ارائه کرده است.

مفهوم آمبولانس موتورسیکلت مفهومی است که به‌ویژه در مناطق روستایی و صعب‌العبور که یک آمبولانس چهار چرخ استاندارد ممکن است در رسیدن به آنجا مشکل داشته باشد، توانایی‌های زیادی را ارائه می‌دهد. گرچه ممکن است یک موتورسیکلت، ظرفیت حمل آمبولانس معمولی را نداشته باشد، اما قطعاً می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای پاسخ اولیه برای ارائه کمک‌های اولیه و تجهیزات پزشکی بسیار مورد نیاز عمل کند. به‌ویژه هنگامی که توسط یک امدادگر آموزش دیده هدایت می‌شود.

در واقع، کمک فوری در شرایط اضطراری می‌تواند تفاوت بین مرگ و زندگی را نشان دهد. همان‌طور که به‌نظر می‌رسد، پیاجیو اسکوتر سه چرخ نسبتاً توانمند MP3 را می‌سازد که اگر از فناوری مناسبی برخوردار باشد، می‌تواند به اندازه یک ماشین کوچک و با حفظ چابکی موتورسیکلت، مفید باشد. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، چنین وسیله‌نقلیه‌ای مطمئناً به خصوص در مناطقی که رفت و آمد مشکل است، مانند پارک‌های تفریحی، سواحل، جاده‌های کوهستانی و مناطق روستایی با جاده‌های تنگ و باریک مفید خواهد بود.

علاوه‌براین، Piaggio MP3 به لطف تنظیم سه چرخ آن، در مقایسه با موتورسیکلت معمولی، ثبات بیشتری را ارائه می‌دهد. چیزی که مطمئناً شک و تردیدهای امدادگرانی را که به سوار شدن به موتورسیکلت معمولی تمایلی ندارند، از بین می‌برد.

البته در شرایطی که بیمار نیاز به انتقال به بیمارستان داشته باشد، به آمبولانس معمولی نیاز است. در این صورت، پیاجیو می‌تواند دقایقی یا حتی چند ساعت قبل از آمبولانس در محل حاضر شود و وضعیت بیمار را تثبیت کرده و پس از رسیدن آمبولانس، بیمار را برای حمل‌ونقل آماده کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartEmergency piaggiogroup
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا