مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ورود تولیدکنندگان موتورسیکلت به بازار دوچرخه/ ام‌وی آگوستا دوچرخه الکتریکی تولید می‌کند

ام‌وی آگوستا با مدل‌های AMO RR و RC وارد بازار دوچرخه الکتریکی می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بعضی وقت‌ها موتورسیکلت‌های بزرگ برای رفت‌وآمد در شهرهای شلوغ و مسافت‌های کوتاه بهترین گزینه نیستند، ازاین‌رو، برای حل این مشکل، ام‌وی آگوستا به یک راه‌حل رسیده است. بنابراین شما هنوز می‌توانید یک MV را در شهر بچرخانید و MV دیگر خود را در خانه بگذارید.

ابتدا دوچرخه‌های الکترونیکی ام‌وی آگوستا به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت سپس به اسکوترهای لگدی گسترش خواهد یافت. خط جدید دوچرخه‌های الکترونیکی AMO که مخفف “I love” به ایتالیایی است، علاقه وافر این شرکت به انواع دوچرخ‌ها را نشان می‌دهد.

هر دو دوچرخه این شرکت دارای یک موتور ساکت 250 وات هستند که می‌تواند با سرعت کمکی تا 15 مایل در ساعت (25 کیلومتر در ساعت) کار کند. انرژی این موتور از یک باتری 250 وات ساعته پاناسونیک است که با یک بار شارژ تا حدود 47 مایل (75 کیلومتر) درجه‌بندی می‌شود.

مدیرعامل ام‌وی آگوستا اظهار داشت:

من اطمینان دارم که این اقدام برای تنوع بخشیدن به سبد محصولات ما با طیف گسترده‌ای از محصولات هیجان‌انگیز و متفاوت مورد استقبال بازارها قرار خواهد گرفت و بازده مورد انتظار را برای ما به همراه خواهد داشت. نیاز روزافزون به راه‌حل‌های تحرک سبک، مقرون به صرفه و سازگار با محیط‌ زیست وجود دارد.

برای مطالعه اخبار بیشتر درباره ام‌وی آگوستا اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
RideapartMV Agusta
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا