مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهرام شاه‌زمانی: موتورسواری بانوان در پیست مشکلی ندارد/ با امام جمعه اصفهان صحبت کردیم

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: برای شرکت بانوان در رشته موتورسواری و حضور در پیست مانعی وجود ندارد، لباس مخصوص این رشته حجاب بانوان را حفظ می کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شهرام شاه زمانی با اشاره به صحبت‌هایی که با امام جمعه اصفهان در خصوص موتور سواری بانوان داشته است، گفت: با امام جمعه اصفهان در خصوص موتور سواری بانوان در پیست صحبت‌هایی شده است و آیت ا… طباطبایی نژاد به خوبی پذیرای ما بودند و بسیار انتقاد پذیر هستند. ما با آسودگی خاطر می‌توانیم اگر مشکلاتی داشته باشیم با ایشان در میان بگذاریم و در پی حل مشکل تلاش کنیم تا بانوانمان بتوانند از هیجان این رشته استفاده کند.

وی افزود: در بحث موتورسواری بانوان بستر برای بانوان فراهم است و اعلام می‌کنم موتورسواری برای بانوان در پیست نقش جهان در محیطی ایمن و محصور برای بانوان آزاد است. بانوان می‌توانند در زمان‌های اختصاصی در کلاس‌ها شرکت کنند و از هیجان این رشته ورزشی لذت ببرند.

وی ادامه داد: خیلی از بانوان نمی‌دانند می‌توانند در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری شرکت کنند. مسئله اطلاع رسانی بسیار مهم است تا بتوانیم از بین مشتاقان این رشته استعدادیابی انجام دهیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
روزنامه نصف جهان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا